tiistai 29. heinäkuuta 2014

Yöpiknik


Muistatte varmaan mun postauksen Summer Bucket List 2014 ? en oo ollu hirveen ahkera tekeen noita mun kesätekemisiä, mut nyt oon tehny ainaki yhen: Oon käyny piknikillä :)
Viime perjantaina meijän porukat ja turkinpippuri vaihtari lähti käymään partioleirillä vierailulla. Mä jäin koiran kanssa yksin kotiin. En ois uskaltanu olla yötä yksin, joten Op tuli meille mörön syötiksi :) Meillä oli ideana kattoo leffaa, käyä kylvyssä ja saunassa ja syyä jotai hyvää ruokaa. Leffailun ja kylpyilyn jälkeen kello lähenteli yhtä ja haettiin parvekkeelle patja, muutama tyyny ja kasa kynttilöitä. Katettiin sinne ns. yöpiknik. Oli tosi nätti ilta ja auringonlasku värjäs taivaan kivan pinkiksi. Mä olin aikasemmin päivällä saanu kunnon kotiäitikohtauksen ja leiponu muffinsseja, tehny kana wrappeja, hedelmämehua, suklaamansikoita ja guacamolea maissilastuille. Pistettiin hipsuttelulista päälle ja mentiin syömään parvekkeelle. Oli tosi kivaa <3 Kuunnella hiljasella musiikkii ja lintujen kiljumista. Jossaki jyrähti ukkonenki (meijän koira iha paniikissa... se meinas muute syyä meijän guacamolen, ko se tykkää avokaadoista). Jossain vaiheessa alko sitte tulla vähä kylmä ja mentiin takas sisälle. 











3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. oi ihana yöpiknik<3 näyttää niin rentouttavalta! täytyy itsekkin kyllä kokeilla!:)

    VastaaPoista
  3. Miten ihana idea! <3 täytyykin laittaa toteutukseen vielä tämän kesän aikana! :)

    PreciousPicturesBlogi

    VastaaPoista